Reklama lokalna
reklama

Wprowadzają w błąd przy przedłużaniu umów na telefon

Opublikowano:
Autor:

Wprowadzają w błąd przy przedłużaniu umów na telefon  - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości

Konsumenci skarżą się na oferującą usługi telekomunikacyjne spółkę PGT. Działa ona pod nazwą Telefonia Polska Razem i wprowadza w błąd, informując, że reprezentuje dotychczasowego operatora. Często przedstawiciele spółki zabierają też wszystkie podpisane przez klienta dokumenty.

Jak działają przedstawiciele spółki PGT, oferującej usługi pod marką Telefonia Polska Razem? Wprowadzają w błąd, podając się za operatora, z którym konsument ma aktualnie zawartą umowę. Twierdzą ponadto, że podpisanie dokumentów to jedynie zmiana dotychczasowych warunków. W rzeczywistości – klient pod wpływem błędnych informacji, zmienia operatora i zawiera nową umowę. Oferujący nie przekazują również konsumentom podpisanych umów – wszystkie dokumenty zabiera przedstawiciel PGT. W związku z tym klienci o zmianie operatora dowiadują się po otrzymaniu pierwszej faktury.

- W efekcie – większość skarżących do UOKIK konsumentów nie miała świadomości z kim, kiedy i na jakich warunkach zawarli umowę. Mogło to uniemożliwiać odstąpienie od niej. Ponadto, osoby, które chciały odstąpić od umowy, były obciążane opłatami w wysokości od 500 do 1.500 zł – informuje Małgorzata Nadera, Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Pleszewie.

Więcej w "Życiu Pleszewa"!

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE