Konkurs zgodnie z obowiązującymi obostrzeniami dotyczącymi COVID-19 odbędzie się 26 marca 2022r. w Państwowej Szkole Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Pleszewie.
Kierowany jest do uczniów Szkół Muzycznych I stopnia.
Konkurs będzie przeprowadzony w kilku grupach: Grupa I - Klasa I i II cykl 6-letni, Klasa I cykl 4 – letni, Grupa II - Klasa III i IV cykl 6 – letni, Klasa II i III cykl 4 – letni, Grupa III - Klasa V i VI cykl 6 – letni, Klasa IV cykl 4 – letni.
Repertuar jest dowolny, ale nie może przekraczać 6 minut i musi być wykonany z pamięci. Przynajmniej jeden utwór musi być z akompaniamentem fortepianu. Organizator nie zapewnia akompaniatora.
W przypadku zbyt małej ilości zgłoszeń, organizatorzy zastrzegają sobie prawo do łączenia grup. W konkursie nie mogą brać udziału uczniowie oraz dzieci członków Jury.
Pleszewsi Konkurs Fletowy. Zgłoszenia
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest terminowe przesłanie zgłoszenia, wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz potwierdzeniem wpłaty wpisowego do dnia 13 marca 2022r. (zgłoszenia ruszyły 1 lutego).Wyżej wymienione dokumenty, należy przesłać na adres mailowy info@salakoncertowa-pleszew.pl
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo, do wprowadzenia limitu uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku niezakwalifikowania uczestnika, ze względów organizacyjnych, wpisowe będzie zwracane, a uczestnik zostanie o tym poinformowany do dnia 14 marca 2022r.
Pleszewski Konkurs Fletowy. Wpisowe
Wpisowe, które wynosi 90 zł, należy wpłacić na konto bankowe Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Pleszewie.Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 24 1010 1469 0033 7513 9134 0000,
z dopiskiem: Imię i Nazwisko uczestnika, Pleszewski Konkurs Fletowy.
Wpisowe nie podlega zwrotowi.
Oceny uczestników, dokona Jury, składające się z pedagogów – flecistów. Werdykt Jury jest niepodważalny. Wszyscy uczestnicy otrzymają dyplomy. Organizatorzy przewidują nagrody rzeczowe dla laureatów. NAGRODA GRAND PRIX – Flet Yamaha YFL 212, dla uczestnika, który zdobędzie największą ilość punktów (ze wszystkich kategorii).
W przypadku, gdy kilku uczestników otrzyma taką samą ilość punktów, wybór zwycięzcy nagrody GRAND PRIX, należy do jury.
Harmonogram
Szczegółowy harmonogram konkursu zostanie umieszczony na stronie szkoły www.psmpleszew.pl ,na szkolnym facebooku psmpleszew oraz na facebooku konkursowymWszelkie pytania można kierować do koordynatora konkursu Maria Garsztka tel. 606912245, mail m.garsztka@psmpleszew.pl
Patronat medialny nad konkursem objęła redakcja "Życie Pleszewa" i portal zpleszewa.pl.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.