reklama

Zacznie się w czwartek w Biedronce. Potrwa kilka dni

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Zacznie się w czwartek w Biedronce. Potrwa kilka dni - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Polska i ŚwiatW najbliższych dniach klienci sklepu Biedronka będą mogli kupić zupełnie inne produkty, rodem znad Sekwany. W dyskoncie rusza "Tydzień Francuski".
reklama

Już po raz kolejny sieć Biedronka organizuje tydzień francuski. Portugalska sieć będzie oferować klientom produkty znane z Francji.

– Francuzi słyną z celebrowania posiłków i spożywania ich w gronie najbliższych. Słodkie śniadania z rogalikami croissant z konfiturą i kawą czy naleśnikami crepes to dla nich prawdziwy rytuał – wskazuje biuro prasowe sieci.

Od czwartku, 17 października w sklepach sieci Biedronka będą dostępne m.in.:

  • dżemy Delice Gaulois (230 g) w smakach figowym, jabłkowo-karmelowym, mango-kokos oraz ananas-marakuja w cenie 7,99 zł,
  • ser pleśniowy Delice Galuois (180 g) w cenie 15,99,
  • roladki twarożkowe Le Roule Delice Gaulois, 125 g z żurawiną lub ananasem w cenie 9,99 zł za opakowanie,
  • szynka Auvergene Delice Gaulois (100 lub 80 g) w cenie 9,99 zł,
  • salami z oliwkami i bazylią lub z borowikami Delice Gaulois (200 g) za 14,99 zł,
  • ciastka magdalenki Delice Galuois (250 g) w cenie 8,99 zł.
 

reklama

Tydzień francuski potrwa do środy 23 października. 

Poprzednie promocje w sieci Biedronka

Biedronka regularnie organizuje tematyczne tygodnie, oferując produkty charakterystyczne dla różnych kuchni świata. Przykładem może być "Tydzień włoski", podczas którego klienci mogli kupić oryginalne włoskie produkty, takie jak makarony, oliwy, sery i wędliny w atrakcyjnych cenach. W przeszłości sieć oferowała również promocje na produkty bio oraz ekologiczne, które cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród osób dbających o zdrową dietę. Takim inicjatywami Biedronka próbuje przyciągać klientów poszukujących wyższej jakości produktów spożywczych pochodzących z różnych kultur.

Sklepy Biedronka – sieć ponad 3 tys. punktów w Polsce

Biedronka to jedna z największych sieci handlowych w Polsce, posiadająca ponad 3 tysiące sklepów na terenie całego kraju. Firma, będąca częścią portugalskiej grupy Jerónimo Martins, od lat stawia na szeroką ofertę produktów spożywczych i artykułów codziennego użytku w konkurencyjnych cenach. Sklepy Biedronka są znane z licznych promocji, które cyklicznie wprowadzają oferty tematyczne, np. kuchnia francuska, włoska czy hiszpańska, co pozwala klientom na odkrywanie smaków świata bez wychodzenia z domu.

reklama

Biedronka kontra Lidl. O co chodzi? 

Konflikt między Biedronką a Lidlem jest jednym z najgłośniejszych sporów w polskim handlu detalicznym, który od lat napędza rywalizację między tymi sieciami dyskontów. Obydwa sklepy prowadzą intensywne kampanie reklamowe, w których bezpośrednio porównują ceny i oferty, starając się przekonać klientów do swojej przewagi. Ostatnie kampanie obu sieci były pełne kontrowersji, gdyż Biedronka użyła billboardów z hasłami, których legalność została zakwestionowana, co doprowadziło do działań prawnych, w tym zajęcia billboardów przez komornika. Eksperci przewidują, że ta „wojna cenowa” będzie się nasilać, a obie sieci nadal będą walczyć o pozycję lidera na rynku dyskontów.

reklama

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu gostynska.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama