reklama

Impact’21. - Nie ma świata bez mediów - mówi Piotr Piotrowicz prezes Stowarzyszenia Prasy Lokalnej

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Impact’21. - Nie ma świata bez mediów - mówi Piotr Piotrowicz prezes Stowarzyszenia Prasy Lokalnej - Zdjęcie główne
reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości- Nie ma świata – nawet tego globalnego - bez najbliższych nam mediów lokalnych – mówił na konferencji Impact 21 w Poznaniu - Piotr Piotrowicz – prezes Stowarzyszenia Prasy Lokalnej i prezes Południowej Oficyny Wydawniczej w Jarocinie.
reklama

Jednym z paneli dyskusyjnych na Impact 21 w Poznaniu - niezwykle prestiżowym, jednym z ważniejszych wydarzeń o charakterze technologiczno-gospodarczym na mapie Europy – był ten poświęcony mediom lokalnym w globalnej gospodarce cyfrowej. 

reklama

Na co dzień wydawca tygodników lokalnych – „Życia Pleszewa”, „Życia Rawicza”, „Życia Gostynia” i „Gazety Jarocińskiej”, portali internetowych: zpleszewa.pl, jarocinska.pl, rawicz24.pl, gostynska.pl oraz krotoszynska.pl – a także miesięcznika branżowego „Wieści Rolnicze” – mówił o sytuacji mediów lokalnych w globalnej gospodarce cyfrowej.

reklama

Temu zagadnieniu poświęcony był jeden z paneli przygotowany w obszarze tematycznym „Media i Marketing Insight”. Warto nadmienić, że razem z Piotrem Piotrowiczem w debacie „Perspektywy rozwoju mediów lokalnych w globalnej gospodarce cyfrowej” dyskutowali - Marcin Olender z Google oraz Jakub Kralka – bezprawnik.pl. 

Specjaliści Impact 21 o wyzwaniach dla mediów 

Eksperci z branży medialnej zgodnie przyznali, że media lokalne stoją dziś przed wieloma wyzwaniami. 

- Trzy najważniejsze to technologia, budowanie społeczności wokół mediów i kompetencje osób tworzących te media – wymieniał Piotr Piotrowicz - prezes Stowarzyszenia Prasy Lokalnej oraz prezes Południowej Oficyny Wydawniczej w Jarocinie. 

reklama

Wskazywał na wagę mediów lokalnych w naszej codzienności. Przekonywał, że media lokalne są nam potrzebne. Jest w nas przecież głód wiedzy i informacji. A nikt lepiej i rzetelniej niż media – nie zaspokoi nam tej potrzeby. Przecież nikt inny nie napisze o dziurze w drodze, o nowej inwestycji, o sukcesach naszych pociech w szkołach, o naszych pasjach. Nikt inny nie pochyli się nad naszymi problemami z biurokracją. Nikt inny nie będzie patrzył – również krytycznie - władzy na ręce. Stąd ważne miejsce mediów w naszej codzienności.

- Nie ma świata – nawet tego globalnego - bez najbliższych nam – mediów lokalnych - mówił na prestiżowej konferencji Impact 21 w Poznaniu – Piotr Piotrowicz.

- Internet na pewno daje mediom lokalnym szansę na rozwój. Nie możemy jednak pomijać zagrożeń, z którymi przychodzi nam się borykać. Jedno jest pewne – to media lokalne są najbliżej czytelników. I tego nie wolno nam ani zapomnieć, ani zatracić – podsumowuje Piotr Piotrowicz. 

Warto nadmienić, że Piotr Piotrowicz był jednym z czterystu mówców na konferencji Impact 21 - obok przedstawicieli największych światowych firm - Google, Microsoft, Allegro, Mastercard, Volkswagen oraz takich nazwisk jak - Hillary Clinton – sekretarz stanu USA, Anna Lewandowska - trenerka, sportsmenka, Mateusz Morawiecki - premier polskiego rządu czy prof. Lidia Morawska - współpracowniczka i doradczyni Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). 

Co to jest Impact 21? 

Impact 21 – to jedno z ważniejszych wydarzeń o charakterze technologiczno-gospodarczym na mapie Europy. To na konferencji Impact21 dochodzi do wymiany poglądów i do debat, które prowadzone są przez przedstawicieli świata biznesu,  polityki, nauki i nowoczesnych technologii.

Eksperckie grono daje szansę na ustalenie i wypracowanie rozwiązań mających wpływ na rozwój szeroko pojętej gospodarki. Bo przyszłość tworzymy już dziś. Stąd pochylenie się nad tak ważnymi zagadnieniami – jak wspomniane już media i rozwój technologii cyfrowych, ale dyskutowano także o  mobilności, zielonej ekonomii, o zdrowiu czy o wzmacnianiu pozycji kobiet w życiu publicznym. 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama
reklama