reklama

O sztucznej inteligencji na IV Forum Mediów Lokalnych w Warszawie

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Archiwum

O sztucznej inteligencji na IV Forum Mediów Lokalnych w Warszawie - Zdjęcie główne

O sztucznej inteligencji na IV Forum Mediów Lokalnych w Warszawie | foto Archiwum

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościJutro (środa, 6 lutego) w Warszawie odbywać się będzie IV Forum Mediów Lokalnych “Lokalsi 4.0”, które zostanie poświęcone przede wszystkim tematowi sztucznej inteligencji. Na zakończenie konferencji zaplanowano wręczenie nagród w konkursie dziennikarskim.
reklama

IV Forum Mediów Lokalnych “Lokalsi 4.0” rozpocznie się o godz. 10.00 w Kampusie Google w Warszawie. Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Mediów Lokalnych. To już czwarta edycja najważniejszego spotkania polskich wydawców lokalnych mediów cyfrowych. Poprzednie spotkały się z ogromnym zainteresowaniem i uzyskały pozytywne oceny uczestników i partnerów wydarzenia.

- Dynamicznie rozwijające się technologie stanowią dla lokalnych wydawców duże wyzwanie - stajemy przed koniecznością systematycznego ich wdrażania do codziennej działalności naszych wydawnictw. Pojawia się wiele problemów. Stąd w naszym środowisku cały czas jest sygnalizowana potrzeba spotkań. I to nie takich przy pomocy komunikatorów, ale przede wszystkim offline. W czasie bezpośrednich rozmów możemy lepiej poznać oczekiwania wydawców i dziennikarzy i w odpowiedni sposób przygotować działania stowarzyszenia i jego agend - mówi Piotr Piotrowicz, prezes Stowarzyszenia Mediów Lokalnych. 

reklama

W czasie trwania tegorocznego Forum Mediów Lokalnych przybliżona zostanie nie tylko problematyka dynamicznego rozwoju AI, ale rówież zaprezentują się też polskie Startupy, które w swojej działalności wykorzystują sztuczną inteligencję, również w tych obszarach, które mogą być interesujące dla lokalnych mediów.

- Przedstawimy też przykłady stosowania AI przez portale członków SML. Nie jest bowiem tak, że lokalni wydawcy z założonymi rękami przyglądają się rewolucji technologicznej - dodaje Mateusz Orzechowski, wiceprezes SML.

Konferencja odbywa się dzięki wsparciu Google Polska, który od wielu lat jest strategicznym Partnerem Stowarzyszenia Mediów Lokalnych.

- Wsparcie Google Polska jest dla Stowarzyszenia kluczowe. Bez naszych partnerów z największej firmy technologicznej świata nie udałoby się zrealizować nie tylko Forum Mediów Lokalnych, ale także wielu innych przedsięwzięć, spośród których szczególną wagę przykładamy do wsparcia technologicznego i całego pakietu szkoleń - mówi Piotr Piotrowicz. - Szczególnie chciałbym podziękować Magdzie Kotlarczyk - CEO Google Polska oraz Marcinowi Olendrowi i Markowi Millerowi za współpracę i wiarę w to, że nasz wspólny przecież projekt odniesie sukces.

reklama

Na zakończenie odbędzie się wręczenie nagród w konkursie na najlepsze publikacje dziennikarskie. W kategorii  "Pro publico bono - im. Stefana Bratkowskiego" nominowana jest akcja "Zawieszony chleb" realizowana przez portal jarocinska.pl oraz akcja "Cooltura Rowelova", prowadzona przez Stowarzyszenie Rowelove Jarocin, promowana na portalu jarocinska.pl. Wśród "zdjęć z drona" jury doceniło dwa wykonane przez Błażeja Ciesielskiego.

reklama

Z kolei Dawid Bela i Bartosz Kowalski z redakcji rawicz24.pl mają szansę na nagrodę za materiał "Gdzie jest syrena?"

Gala konkursu Local e-Journalism Awards 2023 transmitowana będzie na żywo.

Program IV Forum Mediów Lokalnych "Lokalsi 4.0":

  • godz. 10.00 - Inauguracja IV Forum Mediów Lokalnych Lokalsi 4.0 - Piotr Piotrowicz - Prezes Stowarzyszenia Mediów Lokalnych, Marek Miller - Strategic News Partner Manager, CEE, Google Poland
  • godz.10.05-10.25 - Cezary Szczepański - Bez kompleksów. 10 dowodów na to, że AI i automatyzacja mogą zmienić świat mediów lokalnych
  • godz. 10.25-10.40 - prezentacja Startup one2tribe Wojciech Ozimek -  AI i Gamifikacja: Nowa Dynamika w Trójkącie „Wydawnictwo-Reklamodawca-Influencer”
  • godz. 10.40-11.00 - Marcin Sawicki (TVN) - Technologie sztucznej inteligencji generatywnej w mediach lokalnych
  • godz. 11.00-11.15 - Krzysztof Chojnowski case study - AI w praktyce portalu mojaostroleka.pl
  • godz. 11.15-11.35 - Paweł Szczyrek (Creative and Content manager, IDEO Force) - D(AI) z siebie więcej. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy dziennikarza. Wskazówki
  • godz. 11.35-11.50 - prezentacja:  startup Smartymeet 
  • godz. 11.50-12.05 - Lokalsi dla demokracji - informacja o projekcie - Beata Frąckowiak-Piotrowicz
  • godz. 12.05-12.30 - przerwa kawowa
  • godz. 12.30-13.00 - Anna Gumkowska (IAB):  Rewolucja AI: demokratyzacja IT i nowy mindset w biznesie
  • godz. 13.00-13.20 - prezentacja: StartUp Cosmose AI
  • godz. 13.20-13.50 - debata: AI - entuzjaści kontra sceptycy  wykorzystania AI w mediach  i… nie tylko. Moderacja - Anna Gumkowska (IAB), uczestnicy -  AI: Sebastian Kondracki, Jarosław Śliżewski, Krystian Wydro
  • godz. 14.00-14.40 - lunch
  • godz. 14.40-15.00 - Prezentacja: Klaster Mediów Lokalnych “Lokalsi” -  Bartosz Kwarciak
  • godz. 15.00-15.25 - Julia Zdobylak - Świat reklam w wyszukiwarce Google wspieranych sztuczną inteligencją Senior SEM & Paid Social Planner
  • godz. 15.25-15.50 - AI - przegląd regulacyjny - mec. Marcin Ręgorowicz
  • godz. 15.50-16.10 - Sztuczna inteligencja - twój nowy współpracownik - Filip Jędruch
  • godz. 16.10-16.15 - Zakończenie i podsumowanie
  • godz. 18.00-19.30 - Gala wręczenia nagród w Konkursie dziennikarskim
  • godz. 19.30 - Afterparty
 

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się.

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu jarocinska.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama