Znajdujący się na ul. Sienkiewicza Punkt Obsługi Klienta firmy ENERGA od 1 sierpnia przestanie istnieć. Jak wynika z informacji przesłanych do urzędu miasta, jest to podyktowane „dobrem spółki”. – „Od wielu miesięcy prowadzimy obserwacje wszystkich Punktów Obsługi Klienta pod kątem liczby klientów, którzy je odwiedzają, oraz ich rentowności. Zdecydowana większość z nich przynosi firmie straty”- wyjaśnia w piśmie Krzysztof Pora, dyrektor biura obsługi rynku masowego spółki. Najbliższe Punkty Obsługi Klienta będą się znajdowały w Jarocinie, Kaliszu i Ostrowie Wlkp. - Obydwoje pracowników POK w Pleszewie otrzymało propozycje pracy w Jarocinie – informuje Beata Ostrowska, rzecznik prasowy spółki ENERGA. Firma proponuje klientom korzystanie z alternatywnych form uiszczania opłat: przez punkty kasowe, przelewy bankowe, elektroniczne, polecenie zapłaty czy pocztę.
(wan)