reklama
reklama

Znamy datę otwarcia nowej galerii w Pleszewie [ZDJĘCIA]

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Praca W Pleszewie przy ul. Armii Poznań zakończyła się budowa nowego parku handlowego. Wspólny projekt Scallier oraz PKB Inwest Budowa - o powierzchni najmu ponad 3,5 tys. m kw. - zostanie otwarty już niedługo.
reklama

Jak duża będzie nowa galeria w Pleszewie?

Nowy park handlowy znajduje się w przy ulicy Armii Poznań w bliskim sąsiedztwie zabudowy mieszkaniowej - powierzchnia najmu wyniesie ponad 3,5 tys. m kw.

- To lokalizacja z ograniczoną podażą nowoczesnych powierzchni handlowych. Mieszkańcy chcąc zrobić zakupy w sklepach uznanych marek musieli niejednokrotnie pokonywać znaczne odległości na przykład udając się do oddalonego o około 20 km Jarocina, a to pochłania czas i środki. Nasz obiekt wypełnia tę lukę i umożliwia wygodne i szybkie dokonanie zakupów w pobliżu miejsca zamieszkania – podkreśla Bartosz Nowak, Partner Zarządzający w Scallier odpowiedzialny za rozwój firmy na polskim rynku.

Kiedy otworzą nową galerię w Pleszewie?

Obiekt zostanie oficjalnie otwarty 2 grudnia.

- Park handlowy w Pleszewie wpisuje się w aktualne trendy na rynkach powierzchni handlowych wielu europejskich krajów: konsumenci oczekują rozbudowanej oferty w pobliżu swojego miejsca zamieszkania, a to wpływa na podaż kompaktowych, nowoczesnych handlowych powierzchni, które poszukiwane są zarówno przez polskie, jak i międzynarodowe sieci handlowe chcące zaspokoić oczekiwania konsumentów. Ponadto obiekty takie są istotnym uzupełnieniem dla internetowego handlu i dystrybucji zamówionych przez Internet towarów stanowiąc tak zwane pickup pointy umożliwiające klientom wygodne odebranie przesyłek – dodaje Bartosz Nowak. 

Jakie sklepy będą w nowej galerii w Pleszewie?

Jak się dowiadujemy, w parku swoje sklepy otworzą między innymi: Rossmann, Pepco, KiK, TEDI, RTV Euro AGD oraz Kaes. 

- Rozwój parków handlowych to między innymi skutek zmieniających się zwyczajów zakupowych klientów. Pandemia wpłynęła na postawy konsumentów, którzy uważniej dokonują zakupów i są mniej skorzy do spędzania dużej ilości czasu w oddalonych od swoich miejsc zamieszkania wielkoskalowych obiektach handlowych w rodzaju dużych galerii. W przeważającej większości oczekują rozbudowanej oferty w swoich miejscowościach, a to determinuje wzrost aktywności inwestycyjnej na rynku i dostarczanie nowoczesnych powierzchni handlowych w mniejszych polskich miastach, których zasoby w tym zakresie wielokrotnie są niewystarczające – mówi Jacek Ostwald z firmy PKB Inwest Budowa. 

 

- Stąd decyzja o zaangażowaniu się w tym sektorze rynku, który naszym zdaniem czeka stabilny wzrost. Nasze twierdzenia potwierdzają strategie sieci handlowych, które obecnie nierzadko wprowadzają na rynek nowe formaty swoich sklepów dopasowane skalą i ofertą do parków handlowych i kompaktowych, lokalnych handlowych galerii. Potwierdzeniem słuszności założeń jest także tempo wynajmu pojawiających się na lokalnych rynkach nowoczesnych powierzchni handlowych – podsumowuje Monika Szulc – Rzepka z firmy Scallier.

Firma Scallier prowadzi działalność w zakresie zarządzania inwestycjami w branży nieruchomości komercyjnych, a także zarządza takimi aktywami skupiając się na maksymalizacji wartości nieruchomości w czasie. Firma powstała w 2011 roku specjalizuje się w sektorze parków handlowych, regionalnych galerii, pasaży oraz wolnostojących obiektów handlowych. Obecnie firma zarządza portfelem nieruchomości handlowych składającym się z ponad 50 obiektów. Swoją ofertę dedykuje zarówno inwestorom prywatnym, jak i instytucjonalnym.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama
reklama