Spotkanie z podróżnikiem Adamem Włodarczykiem z Pleszewa miało miejsce w szkole w Broniszewicach dzięki inicjatywie pani Moniki Doczekalskiej. Uczniowie, pełni ciekawości, z zainteresowaniem śledzili opowieści pana Adama, który podzielił się swoimi doświadczeniami z ekstremalnych podróży na daleką północ.
Podróżnik zaprezentował uczniom filmy i zdjęcia, które ukazywały nie tylko majestatyczne krajobrazy Arktyki, ale także codzienne wyzwania, przed którymi stawali on i jego zespół podczas wypraw. Uczniowie mogli zobaczyć, jak wygląda życie w jednym z najbardziej surowych regionów Ziemi, a także jakie trudności wiążą się z przetrwaniem w ekstremalnych warunkach pogodowych.
Jednym z punktów spotkania była również prezentacja niezbędnego ekwipunku, który polarnik zabiera ze sobą na swoje wyprawy. Uczniowie mieli szansę zobaczyć, jak wygląda sprzęt wykorzystywany podczas podróży na Arktykę i w jaki sposób zapewnia bezpieczeństwo w trudnych warunkach.
Spotkanie z Adamem Włodarczykiem było nie tylko inspiracją do zgłębiania tajników podróży, ale także motywacją do rozwijania pasji i zainteresowań. Warto zaznaczyć, że wydarzenie to mogło odbyć się dzięki wsparciu finansowemu Stowarzyszenia Na Rzecz Dzieci "Promyk" w Broniszewicach, które pomogło w realizacji przedsięwzięcia.
- Mamy nadzieję, że tematy poruszane podczas spotkania zachęcą dzieci i młodzież do podróżowania, zwiedzania i odkrywania zakątków naszego fascynującego świata. Na ręce pana Adama przekazano podziękowania wraz z pamiątkową szkolną kartką z życzeniami. Jeszcze raz dziękujemy za poświęcony czas, za pocztówki z dedykacją. Życzymy wytrwałości w realizacji kolejnych zamierzonych celach podróży - informują przedstawiciele Zespołu Szkół w Broniszewicach.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.