Reklama

Pacjenci mają problem z dodzwonieniem się do szpitala. Teraz ma się to zmienić [ZDJĘCIA]

Opublikowano: pt, 20 maj 2022 09:19
Autor:

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Od lat pacjenci mają problem z dodzwonieniem się do rejestracji pleszewskiego szpitala. Teraz ma się to zmienić.

Dodzwonienie się do szpitalnej rejestracji graniczyło często z cudem. Pacjenci wielokrotnie zgłaszali również nam ten problem.

- Zdarzyło się, że żeby umówić się do poradni dzwoniłam 50 razy. Ostaecznie pojechałam na miejsce i zrobiłam to osobiście  - opowiada nam jedna z mieszkanek Pleszewa.

Nie mogą się dodzwonić do Pleszewskiego Centrum Medycznego

Teraz ma się to zmienić. Pleszewskie Centrum Medyczne wdrożyło system telefonicznej rejestracji medycznej – call center GATEway. Pozwala on - jak przekonuja władze placówki - nie tylko na efektywne przyjmowanie zgłoszeń i rejestrację pacjentów, ale także wykonywanie połączeń indywidualnych czy masowych.

Call center jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.30 i w tym samym czasie rozmowy obsługują cztery osoby. Personel uczestniczył już w szkoleniach nie tylko z zakresu obsługi systemu, ale również w zakresie komunikacji z pacjentem.

- W zależności od dnia tygodnia, dziennie obsługiwanych jest od 250 do 400 rozmów, a więc bardzo dużo. Docierały do nas od jakiegoś czasu sygnały, że jest problem z dodzwonieniem się  do placówki, dlatego podjęliśmy decyzję o wdrożeniu nowego systemu. Teraz średni czas oczekiwania na połączenie wynosi poniżej 1 minuty, natomiast obserwujemy, że  w godzinach rannych liczba dzwoniących jest dwukrotnie wyższa niż w południe i popołudniu, co może też wpływać  na czas oczekiwania – wyjaśnia Błażej Górczyński, prezes szpitala.

Nowoczesny Call Center w PCM w Pleszewie. Jak działa? 

Aktualnie call center obsługuje prawie wszystkie poradnie specjalistyczne funkcjonujące w PCM, za wyjątkiem poradni zdrowia psychicznego, terapii uzależnień, logopedycznej, ginekologiczno-położniczej, RM, TK i pracowni endoskopowej. Ale i to się wkrótce ma się zmienić.  

Wdrożenie systemu wymagało uruchomienie odrębnej, specjalnej linii telefonicznej, która pozwala na kolejkowanie rozmów

- Dzięki temu udało nam się wyeliminować wcześniejsze problemy z połączeniami telefonicznymi, np. brakiem informacji o zajętości linii, czy automatycznym rozłączaniem połączenia. Pacjent łączy się do systemu i otrzymuje informację o jego miejscu w kolejce oczekujących na połączenie oraz statusie połączenia – dodaje Izabela Nowacka, dyrektor ds. administracyjnych w PCM.

Rozmowy są nagrywane, a system pozwala na łatwy dostęp do archiwizowanych nagrań.

- Dzięki temu szpital jest  w stanie na bieżąco reagować na zgłaszane problemy i mieć kontrolę nad wydarzeniami - mówi Błażej Górczyński. 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy